Doprava

Dodacie podmienky
Tovar, ktorý je skladom, zasielame PPL kuriérom od 2 do 7  pracovných dní, v opačnom prípade pokiaľ tovar skladom nemáme je doba dodania závislá na subdodávateľovi, ale nemala by prekročiť 14 pracovných dní. Aj z dôvodu veľkého záujmu o tovar môže dôjsť k oneskoreniu dodania, ale snažíme sa robiť maximum aby ste tovar dostali v čo najkratšom termíne. V prípade, že naozaj k oneskoreniu dôjde, prijmite naše ospravedlnenie. O oneskorení dodávky viac ako o 14 dní alebo o vypredaní tovaru budete informovaní emailom. Ďakujeme za pochopenie.

Dodacia lehota výrobkov So.Cap. je cca 14dní. Vzhľadom na povahu sortimentu a obrovskému záujmu oň môže dôjsť k výpadku niektorého odtieňa vlasov alebo iného výrobku a v takomto prípade, je potrebné počítať s dodacou lehotou aj 1 mesiac.

Poštovné a expedičné náklady
K cene tovaru účtujeme expedičný poplatok podľa spôsobu doručenia

Poštovné zadarmo:
Poštovné zadarmo platí pre zásielky uhradené vopred, alebo On-line platbou, pri objednávke nad 150€ (alebo 250€ pri váhe tovaru nad 15kg) 
Pre tovar nakúpený v rámci veľkoobchodu platia individuálne podmienky, ak nie je stanovené inak, tak poštovné zadarmo je pri objednávke nad 250€ (alebo 400€ pri váhe tovaru nad 15kg).

PPL kuriér Slovensko - doručenie na adresu:
- tovar na Slovensko je zasielaný PPL kuriérom a doba doručenia je približne 2-3 pracovné dni po odoslaní tovaru.
- vodičovi čiastku za tovar môžete platiť v Eurách alebo kartou
- pri zaslaní tovaru na dobierku sú poplatky za dopravu a peňažné transakcie (dobierkové) od 8,3€ (podľa váhy zásielky)
- pri platbe vopred na náš eurový účet u FIO banky je cena dopravy od 6,5€ (podľa váhy zásielky)
- č.ú.: IBAN: CZ8720100000002001468878, SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX
- prevod zo Slovenska do ČR je bez poplatkov (FIO Europlatba)
- variabilní symbol je číslo objednávky a platba je v €

PPL Parcel Shop - doručenie na výdajné miesto:
- maximálna hmotnosť zásielky je 30kg a dĺžka 80cm
- predpokladané doručenie tovaru je medzi 9h - 18h do druhého pracovného dňa od odoslania
(o uložení na výdajnom mieste budete informovaní emailom a sms správou)
- v prípade zaslania tovaru na dobierku je poštovné od 4,8€ (podľa váhy zásielky)
- pri platbe vopred prevodom na účet sú účtované zasielacie náklady od 3€ (podľa váhy zásielky)
- č.ú.: IBAN: CZ8720100000002001468878, SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX
- prevod zo Slovenska do ČR je bez poplatkov (FIO Europlatba)
- variabilní symbol je číslo objednávky a platba je v €
 

Doručenie balíka PPL kuriérom:
- vodič vás bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať, aby s vami dohodol podrobnosti odovzdania, oznámi vám približný čas doručenia, výšku dobierky a ďalšie prípadné náležitosti
- zásielku vám štandardne doručí v rozmedzí 8-18 hodín v pracovné dni (presnú dobu doručenia nemožno ovplyvniť, ale možno ju upresniť po kontakte s vodičom). V prípade nezastihnutia vám zanechá oznámenie a balík sa pokúsi doručiť ešte raz nasledujúci pracovný deň
- zásielku vám doručí maximálne do troch pracovných dní po jej prevzatí od odosielateľa
- cestu zásielky je možné sledovať na internete na webovej stránke http://www.ppl.cz/ po zadaní jej čísla (11 číslic)
- pre komunikáciu s PPL výhradne používajte číslo zásielky (11 číslic), ktoré vám bolo pri odoslaní balíka zaslané emailom
- zákaznícka linka +420 225 331 600 a e-mailová adresa info@ppl.cz

Prevzatie a reklamácia:
- pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky - zjavnú vadu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto vadou bez obáv s následným uplatňovaním prípadnej škody.
- Obsah zásielky skontrolujte po odchode vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu pri odovzdávaní - skryté vady je nutné nahlásiť prepravcovi v čo najkratšom termíne po prevzatí zásielky a zažiadať o spísanie zápisu o škode. Bez zápisu o škode nemožno následne uplatňovať reklamáciu spojenú s poškodením výrobku počas prepravy.